• Vaikuttajamarkkinointi on markkinointistrategia, jossa brändit edistävät tuotteidensa tai palveluidensa näkyvyyttä vaikuttajien välityksellä. Vaikuttajat suosittelevat usein vain sellaisia tuotteita, joita itsekin käyttävät, ja ovat siten uskottavia. Brändit voivat hyödyntää vaikuttajien luomia yksilöllisiä sisältöjä ja pystyvät heidän kauttaan tavoittamaan halutun kohderyhmän paremmin kuin omia kanaviaan käyttäen.

  • Vaikuttajamarkkinoinnin kustannukset riippuvat monesta tekijästä ja voivat vaihdella laidasta laitaan. Kustannukset skaalautuvat mm. vaikuttajan seuraajamäärän, tilin laadun, yleisön sitoutumisasteen ja kampanjan laajuuden mukaan. Lähtökohtaisesti pienet niche-, mikro- ja nano-vaikuttajat ovat edullisempia kuin suuret makro- ja julkkis-vaikuttajat, mutta molemmilla voi olla suuri vaikutus kampanjan menestykseen. Pelkän seuraajamäärän perusteella on mahdotonta vetää johtopäätöksiä vaikuttajan todellisesta "vaikuttavuudesta". Creatiwon kautta pienten vaikuttajakampanjoiden hinnat alkaen 1500€. Tällainen kampanja voi sisältää yhden mikro- tai niche-vaikuttajan taikka useamman nano-vaikuttajan sisältöjä.

  • Sisällöntuotanto on prosessi, jonka tarkoituksena on tukea yrityksen inbound-markkinointia tarjoamalla arvokasta ja informatiivista sisältöä, jonka avulla yritys voi rakentaa luottamusta ja auktoriteettia kohdeyleisönsä keskuudessa.

    Creatiwon sisällöntuotantopalveluihin kuuluu mm. kuva- ja videotuotannot, blogikirjoitukset ja artikkelit, sosiaalisen median postaukset, uutiskirjeet ja verkkosivustojen sisältö. Suunnittelemme kullekin yritykselle yksilöllisen sisältöstrategian ja tuotamme sen pohjalta sisältöä, joka resonoi halutun kohdeyleisön kanssa ja siten tukee liiketoiminnan kasvua. 

  • Asiakkuuden alkaessa teemme perusteellisen kartoituksen ymmärtääksemme brändiäsi ja yleisöäsi. Sisältösuunnitelma räätälöidään aina brändin kohderyhmää ja heidän tarpeitaan sekä mielenkiinnon kohteitaan silmälläpitäen.

Usein kysyttyä

usein kysyttyjä kysymyksiä vaikuttajamarkkinoinnista

KOTI

LIFESTYLE

VAPAA-AIKA

PERHE

HYVINVOINTI

KOTI LIFESTYLE VAPAA-AIKA PERHE HYVINVOINTI

  • Somekanavien ulkoistamisella saavutettavat tulokset riippuvat yrityksen tavoitteista ja palvelupaketin laajuudesta. Lähtökohtaisesti kasvua saadaan, kun sisällöt ovat laadukkaita ja vuorovaikutteisia, ja julkaisutahti on aktiivinen. Kasvavan näkyvyyden ja sitoutumisen myötä voi olla mahdollista nähdä myös konkreettista myynnin kasvua. Yhä useammalle yritykselle some on tärkeä ja kenties jopa ainoa myynnin ja markkinoinnin väline. Samaan aikaan toiset eivät välttämättä hae somesta aktiivisesti lisämyyntiä vaan se voi toimia vaikkapa rekrytoinnin tukena. Meidän tehtävämme on ymmärtää asiakkaidemme yksilölliset tavoitteet ja tarjota niihin sopivat palvelupaketit..

  • Ehdottomasti. Vaikuttaja- ja PR-tapahtumat tarjoavat arvokasta näkyvyyttä ja verkostoitumismahdollisuuksia, tehden brändistäsi puheenaiheen ja kiinnittäen kohderyhmäsi huomion.

  • Hinnoittelumme on erittäin kilpailukykyistä ja läpinäkyvää. Kaikki palvelumme voidaan räätälöidä asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin ja tavoitteisiin sopivaksi. Verkkokaupastamme löytyy valikoima matalan kynnyksen palvelupaketteja, ja jos sieltä ei löydy sopivaa juuri sinulle, niin teemme mielellään tarjouksen. Takaamme, että meiltä saat vastinetta rahallesi ja tarjoamme myös laatutakuun kauttamme tuotetuille sisällöille.

  • Tietysti. Tuemme pienyrityksiä skaalautuvilla ratkaisuilla, jotka on suunniteltu kasvamaan yrityksesi kanssa sitä mukaa kun markkinointiin liittyvät tarpeesi kehittyvät.

Usein kysyttyä

usein kysyttyjä kysymyksiä sisällöntuotannosta